Juanma Bajo Ulloa zinema zuzendariak Distrito 14 rock taldearen agurra filmatzeko enkargua jasoko du; jende gutxik ezagutzen duen kultuko taldea da eta 25 urteren buruan azken kontzertua emango duela iragarri du. Bajo Ulloaren usteen aurka, enkargu hau, bere ibilbide profesionaleko gertaera zirraragarrienetako bat bilakatuko da, eta hasierako proposamena, galtzeko arriskuan dagoen bizimodu bati eginiko omenaldia bihurtzea erabakiko du.