Neska ile-apaintzailea da eta praktikatu beharra du. Mutilak ilea dauka eta neskarentzat atsegina izateko gogoa. Emaitza: mutilak neska gustuko duelako bakarrik jasango dituen milaka orrazkera zentzugabe. Baina neskak beste sentimendu batzuk ditu. Bi mutil mota dagoela uste du: desio dituzunak eta fanta edariak ordaintzen dizkizutenak. Pagafantas komediaren protagonistak sarritan entzun ditu "maite zaitut" hitzak, baina beti "lagun bezala" esaldia dator atzetik. Haren ustez, pazientzia izanez gero, azkenean neska bata bestearentzat direla konturatuko da. Eta horretan ari da, itxaroten, makurtuta, eta pazientzia dosi izugarriarekin. Baina mundu guztiak daki pazientziak muga bat duela.