Rosario Francesc etxeko andrea eta idazlea da, eta bere bizitza oso arrunta da psikoterapeutarengana joaten den arte, gauez izualdiak izaten dituelako. Rosarioren ipuinek inguratzen duten mundua aztertzen dute bere arazo txikiez haratago, eta paraleloan, bere historia jarraitzen dute.