La pérdida 60ko eta 70eko hamarkadetan zegoen indarkeria politikoa zela-eta Argentinatik alde egin behar izan zuen klase intelektual, zientifiko eta akademikoaren erbestealdiari buruzko hausnarketa da. Filma dozena bat erbesteraturi eginiko elkarrizketen inguruan dago egituratuta. Guztiek lan onak dituzte jaso dituzten herrialdeetan. Nolakoa izango litzateke gaur egungo Argentina, generazio berritzaile eta oparo hark alde egin ez balu?