Andrés Rabadán poliziarengana joan zen 1994. urtean, hiru tren errailetatik irtenarazi eta bere aita balezta batekin hil ondoren. Epaiketan errugabetzat jo zuten eskizofrenia paranoidea zuelako, eta 20 urtez espetxe-psikiatriko batean egotera behartu zuten. Hamaika urte geroago, Andresek sendatu dela uste du, medikuek kontrakoa dioten arren, eta ateratzeko aukera eskasek bultzatuta ihes egiten saiatuko da. Nolanahi ere, psikiatra etorri berri batek eta espetxeko erizain batekin duen harreman gero eta estuagoak asmoz aldaraziko dute. Orduan, bere iraganari aurre egingo dio eta krimen izugarri haiek egitera bultzatu zuten arrazoiak ulertzen saiatuko da.