Film inprobisatu bat, hasieran familiako oparia zena, desagerturiko belaunaldi baten kronika bilakatuko da ustekabean. Katolizismoaren eta Gerra Zibilaren arrastoak dituen Espainiaren hotsak ahoz transmititzen ditu. Lan diskretua, sinplea eta bizi-distiraz beterikoa.