Marianak ez du bere izena gustuko eta nahiago du Gloria deitzea. Bere gurasoak banandu egin ziren berak urtebete egin baino lehen, eta orain, banandutako bikote asko bezala, berriz ere etxe berean bizitzera behartuta daude, ez daukatelako lan duin bat. Cristinak, haren amak, etxearen zati bat alokatu dio senar ohiari beste diru-sarrera bat izateko. Franciak, beren etxeetatik oso urrun joango ez diren pertsonei buruz hitz egiten digu, beren etxeetan, nola hala, kanpoan dauden gauza itsusietatik babesten diren horiei buruz, hain zuzen. Bitartean, Marianak, musika jarriko du gurasoak eztabaidatzen ez entzuteko. Lehen, haurtxoa zenean, entzun ez zituen eztabaida horiek, babesgabeen lasaialdia dira orain.