Negua da Valdivian. Merkataritza-gune bateko guardia lapur elegante batekin maiteminduko da. Funtzionario saiatu bat langabeziarako trebatzeko tailer batera bidaliko du bere enpresak. Eskiatzaile itsu batek ikusmena berreskuratuko du eta, bat batean, hiriak izutu egingo du. Negua aurrera doa. Inguruko guztiak irreala dirudi: ilusio optikoak.