Jara Montevideoko supermerkatu bateko segurtasun guardia bakarti eta lotsatia da eta 35 urte ditu. Gela bateko jagoletza kamerak kontrolatzea da haren ardura. Gaueko txandan lan egiten duenez, inguruan ez da mugimendu handirik izaten eta, gutxi gorabehera, etxean egingo lukeena egiten du: filmak ikusi, gurutzegramak egin eta musika entzun. Haren bizitza aldatu egingo da, kasualitatez, 25 urteko garbitasuneko emakumea, Julia, aurkitzen duenean. Hasieran Jarak segurtasun-kameren bitartez begiratuko du, baina laster, jarraitu egingo du, zinemara, hondartzara, baita beste gizon batekin ateratzen denean ere. Egun batean zuzendaritzak zenbait langile kaleratuko dituela entzungo du. Julia dago langile horien artean. Jarak dilema bati egin beharko dio aurre orduan: bere obsesioa ahaztea edo hari aurre egitea.