La Boyita ur gainean ibiltzeko gaitasuna duen roulottea da, etxe anfibio moduko bat, eta zalantzarik gabe, nerabezaroan sartzear dagoen Jorgelinarentzako babeslekua. Aitarekin oporretara joango da landara, eta han, Mario ezagutuko du, Jorgelinak erantzun ezin dituen galderak egingo dizkion mutikoa.