Juan argazkilari obsesiboa da, munduarengandik isolatu da eta bere emazte ohia eta semea Argentinako Patagonia eskualdeko eremu izugarrian erretiratuta eduki ditu. Aita ezin hobea da, dedikazio handikoa eta maitekorra, baina bere aita rola mehatxupean dagoela sentituko du, ustezko desleialtasun bat dela-eta etxetik bota duen Mar-ek, Leo seme txikiarekin alde egin nahi duela esaten dionean. Ondorioz, Juanen obsesioa gaixotasun kriminal bilakatuko da.