Gabino, mudantza kamioi bat gidatzen duen gaztea, bere ama Teresarekin bizi da eta harekin harreman hotza du. Amak Gabino anai zaharrena Miguel bezalakoa izatea nahiko luke. Miguel ez da inoiz bisitan etortzen, ordea. Teresaren ama bakarrik hilko da bere etxean. Bi aste geroago, Teresak eta Gabinok haren gorpua aurkituko dute eta inori ezer esan gabe lurperatuko dute.