Emakume batek bere gorputza medikuntzako ikasleei eskaintzen die beren praktiketarako. Gazte horietako bat obsesionatu egingo da emakumearekin. Jarraitu egingo du; haren bila ibiliko da. Elkar ezagutuko dute. Elkar aurkituko dute. Elkarrekin leku ezezagun baterako bidaia luzeari ekingo diote. La invención de la carne bi pertsonaia horien arteko harreman arraroaren deskribapena da. Urruneko lekuak. Soinu txikiak, keinuak, misterioa. Limiteetatik sortuko den bidea. Ibilbideak eta haiek dakarten nekea.