Uda amaierako egun luze bat da; Txile hegoaldeko nekazari familia bateko lau kide borrokan ari dira bizi diren mundu aldakorrera egokitzeko. Mundu horretan bideojoko bat edo soineko berri bat litro bat esne edo baso bat ardo bezain baliotsuak izan daitezke. Mundu berri globalean, tradizioaren eta modernitatearen arteko mugak lausotzen ari dira eta balioak azkar aldatzen dira.