Hondurasen bizi den Sayra nerabearen ametsik handiena etorkizun hobea izatea da. Aspaldian ikusi ez duen aitarekin aurkitzen denean, hark eskainiko dio bere ametsa eskuratzeko aukera bakarra: aita eta osabarekin Mexikora joatea eta handik, AEBetara. Bitartean, "Willy" ezizenarekin ezagutzen duten Casper, Tapachulan (Mexiko) bizi den nerabea, Mara Salvatrucha gazte taldeko kidea da; haren burua Lil' Mago da. Hamabi urteko Smiley taldera etorri berria da, eta sartzeko, proba gogorra gainditu beharko du. Sayra eta bere senideek muga zeharkatuko dute eta Tapachulako geltokian AEBetara doan zama-tren batera igotzea lortuko dute. Tren berean igoko dira Lil' Mago, Casper eta Smiley, immigranteei lapurtzeko.