Ignacio Carrillo juglareak hainbat urte eman zituen herrietan eta eskualdeetan barrena bere akordeoiarekin kantuak eramaten. Orain, Kolonbia iparraldeko eskualdean zehar bere azken bidaia egitea erabaki du, instrumentua bere irakasle zaharrari itzultzeko, hura ez gehiago jotzea erabaki baitu. Bidean Fermínekin egingo du topo. Gazteak ilusio bakarra du bizitzan: Ignacioren urratsak jarraitzea eta hura bezalakoa izatea. Bakardadearekin nekatuta, Ignaciok onartu egingo du gaztearen laguntza, eta elkarrekin ekingo diote Majagualetik (Sucre) Taroarako bidaiari, Guajirako basamortua zeharkatuta. Bidean Karibe kulturako hainbat gauza ezagutuko dituzte, eta abentura eta aurkikuntza ugari biziko dituzte. Ignaciok berea ez bezalako bide bat erakutsi nahi dio Fermini, horrenbeste bakardade eta tristura bizi ez ditzan, baina horretarako bere patuaren deiari egin beharko dio aurre; hark oso bestelako etorkizuna baitauka prestatuta maisuarentzat eta ikaslearentzat.