Santiago bere familiarengandik bananduko da. Epaileak ez dio emaztearengana eta seme-alabengana hurbiltzen uzten. Gainera, gertatutakoaren eta bere bizi-estiloaren ondorioz, lagun baten tabernan lan egin "beharko" du. Handik bota egingo dute. Horrela hasiko dira bere egunik okerrenak, Madrilgo kaleetan barrena; orduan, aurre egin beharko dio bere errealitateari eta aldatu ala hiltzeko erantzukizunari.