Hamahiru urteko Merel, ikasle arduratsu eta arrakastatsua da, eta bere guraso eta anaia txiki elbarriarekin bizi da. Baina Merel ez da bere adinarekin izan beharko lukeen neska alaia. Bere barruan sekretu bat gordetzen du. Inolako arrazoirik gabe, edonora doala, klaseko zenbait kidek eraso egiten dute. Hau da, bullyinga egiten diote. Egoerak okerrera egin ahala Merel familiarengandik urrunduko da. Bullyingak gogortu egingo du eta okerreko bidea hartzera bultzatu. Eromen horrekin amaitzeko Merelek hazi egin beharko du eta etorkizunean nolakoa izan nahi duen erabaki.