When Kym returns to the Buchman family home for the wedding of her sister Rachel, she brings a long history of personal crisis, family conflict and tragedy along with her. The wedding couple's abundant party of friends and relations have gathered for a joyful weekend of feasting, music and love, but Kym, with her biting one-liners and flair for bombshell drama, is a catalyst for long-simmering tensions in the family dynamic.