Carole, a celebrity neglected by her husband, falls for François, a young photographer. Returning from a business trip, the husband surprises them, and the lovers have to end their relationship. Carole gradually drifts into madness and commits suicide. A year later, a few hours before his wedding, François has a vision. It's Carole, calling him from the other world?