Poppy is a young, cheerful, open and generous primary school teacher. She's a free spirit who takes life as it comes, always with a positive attitude. When her bike is stolen, she decides it's time to get her driving licence. The driving school instructor is uptight and bitter, but as they get to know each other better, Poppy will end up teaching him more than he can teach her.