This is the story of parents, Lukas and Grace, whose 14 year-old daughter, Lisa, has been missing for five years. No clear reason, no goodbye; she simply disappeared without trace. During those five years, the couple seem to have returned to some kind of normality, until Benjamin, a former friend of Lisa's, pays them a visit and a series of strange situations ensues. Gradually, Lisa creeps back into their minds and into their lives, whether they like it or not.