Here is a couple who have their wedding close at hand. In the middle of the celebration party where their friends get together, it is accidentally exposed that the prospective groom had an affair in the past. That night, the couple spend time apart... In this film, we see a rash and frivolous love tapestry woven by men and women next door in their twenties, displayed in Yokohama at night -or it may seem a metaphysical study of love. What will their conclusion bring at the end? Impressive? Ridicule?