Limi is a cab driver who has been trying to find her fiancé, Fang Wen, since he disappeared when her parents broke off their pending marriage. Qiu Shuitian is a small-time crook from the countryside who comes to the big city with hopes of getting his hands on some booty to take home with him and finding his true love. Lastly, Feifei is a recovering drug addict who has found support in her lover and business partner, Ma Bing. A mysterious death and its subsequent investigation suddenly intertwine the lives of these characters, gradually revealing the bizarre connection between them.