Paulo loses his job after reporting an accident at the construction site where he works. The relationship with his wife is getting worse by the day. Bela, Paulo?s sister, lives with their father, who suffers from post-war syndrome. She is a nurse and the only comfort for her terminal patient. Modern families barely surviving the fate entangling them. Some fight back in defiance; others let themselves go and give up.