16 year-old Simon wants to make friends with the immensely wealthy brothers Arnout and Victor van Riebeeck. At the boys? mansion, they spend their time playing tennis, listening to music and dancing with Arnout's beautiful girlfriend, Frederique. Meanwhile, in the attic, they hide their friend Ronnie, a petty criminal on the run from the police. Obviously, neither their parents nor the staff know anything about it. At first the boys think the whole situation is rather funny, until Ronnie becomes a burden and even starts to blackmail them. But it?s too late to kick him out?