Marseilles (France): The day Blanca turns 16, her mother dies buried under three tons of fish, leaving her alone in life. Vallecas (Madrid): Julio Nieves, a powerfully-built 65 year-old construction boss, collapses in the shower and is left to face the harshness of his retirement. What would you do if a daughter fell from the sky when you were old and lonely in life? Even if it was a lie? Just how far are we prepared to go to avoid being alone?