Zohar is a talented young athlete, obligated to help her single parent mother debbie in her beauty salon. As her first suitor arrives at the house, tomboy Zohar nust deal with first signs of womanhood. afraid to follow her mother's easy-going footsteps, Zohar is slowly pushed to the edge.