This is an adventure film for all the family about 9 year-old Lepel. Ever since his parents mysteriously disappeared after having set off in a hot-air balloon, he has lived with his grandmother Koppenol, who keeps him as her servant. One day he goes with his grandmother to a big shopping centre where he comes across a girl hiding among the clothes. Lepel decides to live with her and is helped in the endeavour by Max, a worker at the mall. This marks the start of an exciting adventure during which Lepel never loses the hope of finding his parents.