A yakuza confesses that Asahi Central Bank, an important financial institution, has been lining the mafia?s pockets for years. Hiroshi Kitano, who works in middle management at the bank, and another three colleagues, ask the board of administrators to appoint someone capable of making the necessary changes as chairman. Their efforts are frustrated by the yakuza, which has no intention of relinquishing its cash cow, and by a number of their superiors.