Nijima is an astrophysics teacher who, for some dark reason, helps the half-crazed mafioso, Miyashita, to find those responsible for brutally raping and murdering his daughter. They kidnap several of Miyashita?s colleagues, take them to a remote warehouse and torture them into confessing. As the number of deaths rises, it becomes clear that Miyashita and his gang were involved in the production of snuff movies.