A yakuza forced to flee to Taipei, Yuuji, sees his life become even more complicated when he is suddenly landed with the care of a mute child. A woman with whom he had a liaison some time back turns up at his house and leaves him the boy, claiming that he is his father. Shortly afterwards, the brother of one of Yuuji?s victims turns up looking for revenge and puts a price on his head.