Hai Ting, a waiter at a gambling joint, hires detective Maiku to find his brother, disappeared since arriving in Japan a year earlier. Making his investigations, Maiku discovers that the Taiwan and Hong Kong mafias are planning a territorial war in Japan, and that Hai Ting?s brother in fact belongs to the Hong Kong mafia. Trying to unite both brothers lands Maiku in the middle of a gang brawl.