A misfit wanted by both his mafia clan and the cops, Ishikawa only finds support in a whore he had previously raped and who ends up falling in love with him. When she dies of tuberculosis, Ishikawa visits his oyabun, or mafia capo, to ask him for money. He refuses and Ishikawa starts grinding the dead woman?s bones until the oyabun finally gives in.