A man from Kyushu Island comes to Tokyo to find the men who killed his son. Heading for the boy?s Shinjuku flat, he gets no joy either from the youngster staying there or from his son?s former girlfriend, who is in deep shock after being gang-raped by the murderers. Finally, the father learns that the ringleader is a certain Shinjuku Mad, a presumed revolutionary and leader of a group of bikers who admits to killing his son because he was a traitor and a stool pigeon.