One day, Hiro Nemuro, a worker, leaves home to deliver some documents. Having forgotten a paper-clip to keep them together, he returns home, speaks to his wife and leaves again, this time forever. His wife hires a detective to find him. As the investigation progresses, the detective?s life increasingly mimics the one of the man he?s looking for.