At a gambling house, Muraki, a hard-boiled gangster fresh out of prison after serving a sentence for murder, meets Saeko, a mysterious woman drawn to the dangerous high-stakes lifestyle. Their doomed love propels them through Tokyo's underworld, down a road filled with hoods, drugs and murder.