A violently behaved man captures the attention of a Tokyo yakuza gang leader who hastens to recruit him. But the newcomer also takes sides with a rival band, causing a war between the two factions. As the reasons for the newcomer?s behaviour become clear, we see that they all connect to the murder of a policeman at the start of the story.