Kaku, as decent a gambler as the vice permits, is in love with Otoyo, a courtesan. But his obligations in the yakuza world keep them apart, not least because of his stint in prison. During this time, Otoyo struggles against sinister gangsters who see her not as the sweetheart of a chivalrous gambler doing time for his gang, but as a simple commodity.