Arriving home, Gondo tells his family that he?s going to buy the company for which he works. But that night he gets a phone call. Someone claiming to have kidnapped his son demands an enormous sum of money. However, the kidnapper has mistakenly taken the chauffeur?s son, which changes nothing, as he continues to demand a ransom in exchange for the boy?s life. Gondo finds himself at the crossroads of having to decide whether to keep his money and buy the business, or save the boy and lose everything.