Teiko, a young newlywed, bids farewell to her new husband, Kenichi, in a Tokyo station, as he leaves to conclude business in Kanazawa, promising to return on December 12. But the 12th comes and goes with no word from Kenichi. Teiko's only clue to her husband's whereabouts is a couple of strange postcards she finds among his belongings. When Kenichi?s employers invite her to Kanazawa to help them locate him, Teiko finds herself embroiled in a complicated mystery.