A gangster planning to rob the wages from US army barracks enlists a team of outcasts: a Korean immigrant, a black American soldier and a blonde nymphomaniac. The problem is that another similar gang has its eyes set on the same loot, resulting in a merry-go-round of deaths and betrayals.