Shin, leader of one of Osaka's two rival criminal gangs, tries to operate on Ohama turf. The gang is constantly on the move, afraid that if they stop for longer in any one place, Ohama will find and kill them. Takeshi, a newcomer, tries to find ways to either leave the gang or do some good, no matter how small. But it?s Shin?s inexplicable soft spot for Takeshi that will be his undoing.