A modest radio repairman in a working-class district witnesses one of his neighbours being murdered. Unfortunately for him, the recognition is mutual, and the killer forces him to stay quiet with threats of death for himself and his wife. To prove his intentions and ensure that the hero isn?t tempted to squeal, the murderer kills someone close to him as a lethal warning.