Jirokichi, a thief, meets a geisha named Osen on a boat. Osen?s brother, Nikichi, another criminal, tries to take advantage of the luckless young Okino with his eyes set on her father?s money. Jirokichi saves Okino from Nikichi?s claws and kills him for being a man of such highly doubtful scruples.