A factory somewhere in French Picardy. One morning, the female workers discover that everything has been removed during the night and that the management, accomplices of the swift outsourcing operation, have done a bunk. Shocked but realistic, they decide to pool their absurdly low compensation money in order to finance a redeployment project. They consider several options until Louise, the most radical of them all, proposes, no more no less, that they hire a professional hitman to kill the boss!