In exchange for a dollar a day, a boy carries a lame youngster to and from school like a horse. While carrying the child, he races donkeys and horses in the street. He bathes, washes and gets him ready to start the day. But the lame boy isn?t happy because his steed hasn?t turned into a real horse as he wished...