Jin wakes up from a nightmare of a traffic accident on the way to his ex-girlfriend's home. The dream drives him to the very spot and stumbles upon an aftermath of an accident, which unfolded in the same way as his dream. He follows the police to the suspect's home and watches Ran deny the hit-and-run accusation since she was asleep the entire night. Jin explains his dream to the police and asks to be charged instead. The police dismiss him as a nut and arrest Ran. He soon discovers that when he dreams, Ran unconsciously acts out his dream while sleepwalking.