Ray Eddy is about to buy her family the house of her dreams. But when her gamble-loving husband takes off with the money, Ray finds herself alone with her kids and completely broke. Trying to trace her husband down, she meets Lila Littlewolf, a Mohawk girl who provides her with a plan for earning easy money. But the risks are high: smuggling immigrants on the frozen Saint Lawrence, with border patrols on both banks. Desperate for money, Ray accepts the offer: Ray will drive the car and they will share the cash. At first the ice is still thick, but as the deals go on and the Saint Lawrence gets thinner, Ray and Lila will discover that smuggling immigrants comes at a cost.