Based on a true story, Camino is an emotional adventure set around a dazzling 11-year-old girl simultaneously faced with two completely new events in her life: falling in love and dying. Above all, Camino is a bright light capable of shining through every one of the dark doors that try to stifle her desire to live, love and find happiness once and for all.